Науково-методичний проєкт об'єднання
Сучасні педагогічні стратегії викладання предметів суспільно-гуманітарного напряму
для формування та розвитку самоефективної особистості в умовах впровадження Концепції Нової української школи
Склад об'єднання
Людмила Гаврилівна Моркотун,
заступник директора ліцею,
учитель української мови та літератури,
учитель вищої категорії, учитель-методист
Працює над впровадженням персонального проєкту "Навчальна самоефективність та закономірності її формування на уроках української мови і літератури як один з факторів впровадження Концепції нової української школи"
Алла Вікторівна Ларченко,
педагог-організатор, учитель музики,
старший учитель
Розробила і активно впроваджує персональний проєкт "Розвиток самоефективної творчої особистості на уроках музичного мистецтва в умовах впровадження Концепції Нової української школи"
Світлана Євгенівна Скляр,
голова методичного об'єднання,
учитель зарубіжної літератури,
учитель вищої категорії
Обгрунтовує і запроваджує персональний проєкт "Становлення самоефективної особистості дитини засобами інноваційних технологій навчання та виховання на уроках зарубіжної літератури"
Валентин Володимирович Півнєв,
учитель історії та англійської мови,
учитель вищої категорії, учитель-методист,
Відмінник освіти України,
Лауреат Обласної педагогічної премії,
Нагороджений нагрудним знаком "Василь Сухомлинський"
Впроваджує персональний навчальний проєкт "Використання Інтернет та медіаосвітніх технологій з метою формування у здобувачів освіти ключових освітніх компетентностей в процессі навчання історії"
Вікторія Вікторівна Погрібна,
заступник директора ліцею,
учитель української мови та літератури,
учитель І категорії
Працює над персональним проєктом "Розвиток здобувача освіти як самоефективної особистості в умовах втілення компетентнісного підходу до навчання української мови та літератури"
Наталія Михайлівна Лобода,
учитель української мови та літератури,
учитель вищої категорії
Працює над втіленням в життя персонального проєкту "Формування самоефективної особистості на уроках української мови та літератури в умовах впровадження Концепції Нової української школи"
Діана Олександрівна Нечай,
учитель англійської мови
Розпочала роботу над персональним проєктом "Сучасні методи навчання англійської мови в контексті ідей Нової української школи"
Ольга Вадимівна Дід,
учитель англійської мови
Працює над розробкою і практичним впровадженням персонального проєкту "Використання можливостей компетентісного підходу до навчання на уроках англійської мови в умовах впровадження Концепції Нової української школи"