ISUO
Меню сайту
Календар
Освітні сайти
Корисні сайти
|
Урок 3. Як правильно організувати перевірку виконання домашніх завдань
Для початку - трохи теорії Іноді школярі, особливо молодших класів, забувають або зайнявшись грою, не встигають виконати завдання. Батьки повинні нагадати їм про це. У учнів молодших класів корисно перевіряти результат: виконання уроків: прослухати вірш, переказ вчиненого матеріалу, переглянути письмову роботу і т. д. Необхідно мати на увазі, що перевірка результатів домашньої роботи школярів – це справа вчителя. Але батьки не можуть ставитися байдуже до того, що їх син або дочка недбало, наспіх виконують домашні завдання і квапляться на вулицю. Треба перевіряти якість виконання учнем домашніх завдань і тим самим привчати його працювати акуратно і сумлінно. Іноді батьки погану успішність своїх дітей намагаються пояснити їх нібито слабкими здібностями. Насправді низька успішність, як правило, пояснюється відсутністю у школярів працездатності, невмінням працювати. А невміння працювати, в свою чергу, породжує небажання працювати, – призводить до втрати інтересу, легковажному ставленню до навчання. Батьки разом з вчителями мають виявляти причини, які заважають дітям добре чи відмінно вчитися , і усувати ці причини. Спочатку необхідно перевірити те, що виконано правильно. Як правило, батьки в першу чергу звертають увагу на помилки своїх дітей. Дорослим варто взяти за правило відзначати, як добре школяр виконав ті завдання, які зроблені без помилок. А щодо завдань, в яких допущена помилка, сказати дитині: Хя думаю, що якщо ти ще раз перевіриш цей приклад, то в тебе може вийти дещо інший відповідь ». Це спонукає учня повернутися до завдання без відрази й почуття безсилля. Якщо батько почне перевірку домашнього завдання з розбору помилок, та ще й розсердиться, то дитина, замість виправлення недоліків, буде переживати, що викликав незадоволення дорослого. Іноді доцільно перевіряти домашнє завдання по частинах, відразу після того як школяр вирішив задачу, виконав вправу. для багатьох дітей важливо негайно отримати підтвердження, що все зроблено без помилок або якнайшвидше виправити похибки в роботі. Таким чином, дитина досить швидко може отримати зворотній зв'язок щодо ходу виконання уроків. У нього виникає бажання добре виконати наступне завдання. Якщо ж дитина почала щось робити неправильно, то він має можливість відразу виявити і пояснити помилку. Це означає, що школяру не доведеться потім переробляти все завдання цілком.
|
Наші проекти
Школа для батьків
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 Офіційні сайти
Новини освіти
Архів записів
Пошук
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||