Неділя, 2020-04-05, 10:24 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

КЗ "Балівська ЗОШ І-ІІІ ступенів"

Освітній портал
Меню сайту
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Форма входу
Освітні сайти
Корисні сайти

Вікові особливості педагогічної занедбаності учнів

Віковий період

Ведуча діяльність

Психологічні новоутворення

Прояви педагогічної занедбаності

Молодший шкільний вік
(6-11 років)

Навчальна діяльність

Закріплення довільності, стійких форм поведінки і діяльності, формування «внутрішньої позиції школяра», первісне складання рис характеру, розвиток рефлексії і понятійного мислення.

1. Психологічна непідготовленість до навчання, викликана дефектами виховання.

2. Неуспішність у навчальній діяльності, недостатній рівень знань і вмінь, слабкий розвиток психомоторики, нерозвиненість пізнавальної потреби, переважання ігрових інтересів.

3. Порушення у сфері спілкування, пов'язані з невдачами у навчанні, несформованістю продуктивних форм спілкування, неправильної самооцінкою.

Середній шкільний вік
(11-15 років)

Інтимно-особистісне спілкування у процесі суспільно-корисної діяльності і навчання

Почуття дорослості, прагнення до самостійності, критичність мислення, схильність до рефлексії, прагнення до спілкування, статеве дозрівання, емоційна неврівноваженість, розвиток вольових якостей, довільності, поведінкової саморегуляції, потреба у самоствердженні, орієнтація на соціальні норми поведінки.

1. Порушення у пізнавальній сфері: низький рівень пізнавальних процесів, несформованість операцій мислення, некритичність мислення, підвищена навіюваність.

2. Порушення у сфері відносин: неможливість самоствердитися у суспільно-корисних видах діяльності, низький соціометричний статус, конфліктність відносин з оточуючими, орієнтація на асоціальні форми поведінки.

Старший шкільний вік

(15-17 років)

Навчально-професійна діяльність (ціннісно-орієнтаційна)

Формування і становлення особистості, життєве самовизначення, розвиток самосвідомості, прагнення до самовиховання і самопізнання, розвиток абстрактно-логічного мислення, формування індивідуального стилю діяльності, критичне відношення до дорослих, психосексуальна орієнтація, орієнтація на загальнолюдські цінності.

Як правило, з настанням даного віку педагогічно занедбаний підліток знаходиться на рівні соціальної дезадаптації.

1. Внутрішній дискомфорт, розмитість меж свого «Я», втрата життєвих планів і перспектив.

2. Негативне відношення до праці.

3. Невизначеність у виборі професії.

4. Егоцентричність установок.

5. Орієнтація на асоціальні і аморальні цінності.

 

Наші проекти
Школа для батьків
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Київський час
Погода
Погода в Україні
Офіційні сайти
Новини освіти
Пошук

Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz