ISUO
Меню сайту
Календар
Освітні сайти
Корисні сайти
|
Рекомендації учителів щодо підготовки до ДПА (продовження)Рекомендації щодо підготовки до ДПА з іноземної мови
Державна підсумкова атестація з іноземної мови проводитиметься за білетами, що містять завдання трьох видів: читання тексту та виконання післятекстового завдання; письмова робота; бесіда за пропонованими ситуаціями. Існують певні способи покращити розуміння тексту. Наприклад, під час читання не треба перекладати кожне слово дослівно, можна навіть проігнорувати деякі слова, які не є необхідними для розуміння речення, абзаца або тексту в цілому. Слід навчитися одразу визначати слова, які є необов’язковими для повного розуміння прочитаного, значення цих слів ігнорується. Якщо незнайоме слово є важливим і необхідним для повного розуміння, слід навчитися здогадуватися про його значення з контексту. Інколи значення слова пояснюється в попередньому або наступному реченні, іноді треба перечитати певний фрагмент. Знання, вміння та навички читання. У процесі читання треба розуміти ті думки, які складаються з окремих слів, бо суть можливо знайти тільки у реченні, а не в комбінації слів. Головна думка є найбільш важливою в абзаці. Вона пояснює про що йдеться. У кожному абзаці є своя головна думка. Отже, працюючи з різними текстами для розвитку вмінь та навичок з читання треба навчитися працювати з: - деталями; - головною думкою; - контекстом для розуміння значення слів; - висновками; - передбаченням подальших подій; - героями та проявом їхнього характеру через вчинки; - розрізняти факт та точку зору. Для того, щоб написати найпростіше, слід приймати творчі рішення, а саме: дібрати необхідну інформацію, інтерпретувати її, розташувати матеріал таким чином, щоб донести до читача те, що автор бажає передати на письмі. Успішно написаний текст представляє думки ясно, чітко, містко.
На письмі слід дотримуватися певних правил: граматичних (структура речень, часи, орфографія, пунктуація) Певної структури тексту (вступ, заключення в есе тощо). У процесі письма викладається одна думка за іншою відповідно до теми. Етапи письма 1. Підготовчий: мобілізація учнями свого досвіду, знань, добір літератури. 2. Написання чорнового варіанту: етап, коли учень складає варіант на чернетці, використовуючи ті думки, ідеї, фрази, що були дібрані на першому етапі. Учень отримує перший варіант твору. 3. Перечитування та вдосконалення тексту: учень змінює, додає, комбінує, переставляє, покращує написане. 4. Перевірка та виправлення помилок: - орфографічних - перевірити текст на наявність орфографічних помилок; - конструювання — переглянути кожне речення, звертаючи увагу на наявність розділових знаків: крапок у кінці речення, апострофів (скорочення), коми тощо; - мови та граматики — передивитися слова, що викликають труднощі. Слід також перевірити узгодження підмета з присудком. Дуже важливо перевірити, чи правильно вживані часи, прийменники тощо; - форми. 5. Написання чистового варіанту.
|
Наші проекти
Школа для батьків
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 Офіційні сайти
Новини освіти
Архів записів
Пошук
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||