Неділя, 2020-04-05, 8:43 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

КЗ "Балівська ЗОШ І-ІІІ ступенів"

Освітній портал
Меню сайту
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Форма входу
Освітні сайти
Корисні сайти

Рекомендації учителів щодо підготовки до ДПА





Рекомендації щодо підготовки до ДПА з історії України

 

  1. Для підготовки до ДПА з історії України слід використовувати Збірник завдань, рекомендований Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України:

В.С. Власов, С.В. Кульчицький  «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з історії України»: 11 кл. – Київ: Центр Навчально-методичної літератури, 2012.

Справа вгорі повинна бути голограма.

  1. Підготовку до ДПА слід розпочати із ознайомлення з Пояснювальною запискою
  2. Збірник завдань містить 15 варіантів, які охоплюють матеріал з історії України ХІХ – ХХ ст. (10 – 11 кл.).
  3. Готуючись до ДПА з історії України учням необхідно опрацювати завдання всіх варіантів.
  4. У випадку виникнення труднощів з пошуком правильної відповіді до завдання слід повторити матеріал з відповідної теми, звернутися за консультацією до вчителя.
  5. Під час підготовки до ДПА не варто використовувати Відповіді, придбані на ринку продажу навчальної літератури, бо в них багато помилок. Автори Збірника завдань для ДПА  з історії України В.С. Власов та С.В. Кульчицький не редагували, не рецензували жодних брошур з Відповідями до Збірника завдань.
  6. Для підготовки до ДПА бажано активно використовувати Збірник завдань, робити в ньому відповідні помітки, позначення. Це буде допомагати учням при наступному  повторенні завдань, а батьки зможуть  контролювати якість підготовки  дитини до ДПА.
  7. Чим частіше повторювати матеріал, тим краще він буде запам’ятовуватися. Тому бажано періодично повторювати завдання, які були раніше виконані.
  8. Необхідно скласти План підготовки до ДПА. Це дасть можливість випускнику поступово підготуватися, уникнути перенавантаження, яке виникає тоді, коли підготовка розпочинається за декілька днів до ДПА.

 

Пам’ятайте!

Тільки наполеглива праця може дати хороші результати!

Нехай щастить!


Рекомендації щодо підготовки до державної  підсумкової атестації з математики учнів 11 класу

 

  Готуючись до державної підсумкової атестації з математики, візьміть до уваги кілька порад.

1.      Проаналізуйте властивості тригонометричних, логарифмічної, показникової та степеневої функцій за допомогою їх графіків.

2.      Ретельно повторіть формули площ поверхонь, об`ємів тіл, побудову малюнків стереометричних фігур, саме правильна побудова дозволить швидше зрозуміти і розв`язати геометричну задачу.

3.      Пригадайте означення, правила, таблиці знаходження похідних та первісних функцій, означення визначенного та невизначенного інтегралів.

4.      Потренуйтеся виконати атестаційну роботу за 2.5 години, виконуючи основну частину за 45 хв. До закінчення роботи. Записати відповідь 1 і 2 частин згідно зразка виконання завдань, який надано у збірнику.

5.      Якщо при перевірці виявиться, що потрібно виправити відповідь, що це можна зробити для чотирьох завдань 1 частини і двох завдань 2 частини у бланку відповідей внизу сторінки.

6.      Ознайомитися з правилами оцінювання та підписах атестаційної роботи у пояснювальній записці збірника завдань для державної підсумкової атестації з математики.


ПОРАДИ УЧНЯМ 11-ГО КЛАСУ ПО ПІДГОТОВЦІ ДО ДПА З БІОЛОГІЇ

  1. Перед виконанням окремого тестового завдання уважно прочитайте його зміст і визначте запитання, на яке потрібно дати відповідь.
  2. У другій частині завдань обов’язково зверніть увагу на відповідність будови організму або окремих органів функціям, які вони виконують, а також послідовності подій або процесів в організмі чи біосфері.
  3. У завданні № 29 при розв’язуванні задач поясніть кожну дію на основі положень біології або законів, на яких вона ґрунтується.
  4. Відповідь на завдання № 30 давайте розгорнуту і повну; вона повинна містити власні судження.

 

ПОРАДИ УЧНЯМ 9-ГО КЛАСУ ПО ПІДГОТОВЦІ ДО ДПА З БІОЛОГІЇ

  1. Перед виконанням окремого тестового завдання уважно прочитайте його зміст  і визначте запитання, на яке потрібно дати відповідь.
  2. Зверніть увагу на той факт, що кожне тестове завдання першої і другої частини має лише одну правильну відповідь.
  3. У третій частині  завдань з використанням графічних зображень встановіть точні відповідності чи послідовності явищ, структур та подій.
  4.  У четвертій частині завдань намагайтесь дати найбільш розгорнуті і конкретні відповіді на поставлені запитання. Розкрийте значення набутих знань в практичній діяльності і житті людини.

Рекомендації

по підготовці до ДПА з хімії

  1.  ДПА з хімії проводиться за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з хімії. 11 клас» (авт. Дубовик О.А. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012). Збірник містить 20 варіантів атестаційних робіт.
  2.  Уважно прочитайте пояснювальну записку.
  3.  Повторіть матеріал "Загальної хімії”, "Неорганічної хімії”,”Органічної хімії”.
  4. Опрацюйте завдання всіх  варіантів.
  5.  Зверніть увагу на правильність написання хімічних формул, хімічних реакцій та запис умови ірозвязку  задач (різних типів).
  6.  Не користуйтесь "Відповідями, тому що в них допущені помилки.

Пам'ятки-поради батькам учнів щодо складання ДПА

 До складання

- Ознайомтеся з порядком проведення ДПА учнів.

- З’ясуйте бажання дітей щодо вибору навчального предмета, з якого вони складатимуть ДПА. Переконайтеся, що вибір вашої дитини правильний.

- Почніть готувати свою дитину до ДПА завчасно, однак не будьте нав’язливими.

- Поділіться з дитиною своїм досвідом складання іспитів.

- Пам’ятайте, що дитина може сама вибирати час для підготовки до ДПА.

- Будьте готові не лише вислухати плани відповідей дитини на запитання ДПА, а й щось підказати їй.

- Стежте за тим, щоб ваша дитина чергувала заняття та відпочинок (наприклад, 40 хвилин навчається, 10 – відпочиває).

- Не забудьте, що дитині напередодні ДПА необхідно відпочити: ввечері після закінчення заняття прогулятися на свіжому повітрі, прийняти душ, раніше лягти спати.

- Підтримайте дитину. Це додасть їй упевненості в своїх силах.

Під час складання

- Будьте впевнені у знаннях вашої дитини.

- Не хвилюйтеся, тому що зайве хвилювання заважатиме не лише вам, а й дитині, адже вона відчуватиме ваш неспокій.

- Не відволікайте дитину телефонними дзвінками, вона сама вам зателефонує!

Після складання

- Підтримайте дитину незалежно від результатів ДПА.

- Порадьте, як раціонально розподілити час, готуючись до ДПА з інших навчальних предметів.


Поради учням 9 класу

Українська мова

Як написати контрольний диктант

  1. Ретельно повторіть вивчені орфографічні й пунктуаційні правила та винятки з них.
  2. Критично і вдумливо проаналізуйте орфографічні й пунктуаційні помилки. Яких найчастіше припускалися у своїх письмових роботах протягом року
  3. Перевіряючи диктант, зверніть особливо увагу на ті слова і розділові знаки, у написанні яких вагалися під час диктатування.
  4. Розчленовуйте орфографію на пунктуацію на частини. Визначте , що в кожній з них є основним, орфограми, що пишуться За фонетичним принципом( небо, ліс, зорі), вимагають лише уважного слухання.
  5.  Пам’ятайте,що існують такі правила орфографії, які розходяться з правилами орфоепії: чується (стобойу), а пишеться  з  тобою. Ці орфограми пишуться за морфологічним принципом. У таких випадках треба добре знати будову слова, словотвір, частини мови та їхні морфологічні ознаки. До таких орфограм належать відмінкові форми змінних частин мови, дієслівні форми, правопис суфіксів і префіксів та ін..
  6. Серед пунктограм можна виділити інтонаційні, структурні та змістові(смислові). Найпростіше з інтонаційними: можна натренувати слух на окличну, питальну й розповідну інтонації та паузи. Відтак, якщо знати, якій інтонації, паузі який знак відповідає, то основний мінімум розділових знаків буде поставлено правильно.
  7. Структурні пунктограми найскладніші. Щоб ними користуватися, треба добре знати синтаксичну будову речення, усі типи розділових знаків і основні правила їх розставлення.
  8. Змістові (смислові) пунктограми є спільними зі структурними, бо синтаксична будова речення відображає  його зміст, може мати кілька синтаксичних структур із різними розділовими знаками: як приїду - зайду; після приїзду зайду; коли приїду, то зайду.
  9. Під час самостійної перевірки бажано подумки озвучувати написане. Це допоможе вам вчасно помітити допущені помилки

ПРОДОВЖЕННЯ... »

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                            

 


Наші проекти
Школа для батьків
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Київський час
Погода
Погода в Україні
Офіційні сайти
Новини освіти
Пошук

Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz