ISUO
Меню сайту
Календар
Освітні сайти
Корисні сайти
|
Портфоліо Н.М. Чехлатої"Метод проектів у вивченні іноземної мови в контексті розвитку креативної особистості" На сучасному етапі розвитку
суспільства особливої актуальності набуває проблема формування
суспільно-активної, творчої, компетентної особистості, яка самостійно генерує
нові ідеї, приймає нестандартні рішення. Останнім часом широкого розповсюдження
в педагогічній практиці набули інтерактивні технології навчання, сутність яких полягає у тому, що навчальний процес відбувається за
умови постійної, активної взаємодії всіх учасників. Однією з інтерактивних
технологій навчання є проектна робота, яка передбачає створення проекту одним,
двома чи групою вихованців. Робота над проектом дозволяє задіяти в процесі
навчання не тільки інтелект, досвід, свідомість людини, а також її почуття,
емоції, вольові якості, сприяє «зануренню» в навчальний матеріал, визначенню
особистістю свого емоційно-ціннісного ставлення до нього, підвищенню
ефективності, засвоєння. Проектна робота передбачає включення механізмів
запам’ятовування й відтворення інформації іншим; застосування знань у
варіативних ситуаціях; розуміння причинно-наслідкових зв’язків; наведення
аргументів і доказів. Проектна діяльність сприяє розвитку ініціативи,
самостійності, організаторських здібностей, стимулює процес саморозвитку. Метод
проектів сприяє не лише розкриттю можливостей і здібностей, а й усвідомленню,
оцінки особистісних ресурсів, визначенню особистісно значущих і соціально
ціннісних перспектив. Загальна стратегія навчання іноземних
мов визначається потребами сучасного суспільства та рівнем розвитку
лінгвістичних, психолого-педагогічних і суміжних наук. Цією стратегією є
комунікативний компетентно-орієнтований підхід, який зумовлює практичну мету навчання
й вивчення іноземних мов, а саме: оволодіння іншомовним між культурним
спілкуванням шляхом формування та розвитку між культурної компетенції. Одним із
принципів цього підходу є принцип інтерактивності, до якого належить проектна
технологія. Застосування методу проектів створює умови, сприятливі для
позитивних змін у знаннях та навичках. Головною метою проекту є формування
таких ключових компетенцій як «уміння вчитися», загальнокультурної, соціальної.
Мета проекту конкретизується через систему завдань: виявлення умов ефективного
формування компетенцій: розробка моделей підтем; визначення оптимальних форм та
засобів; розробка, апробація та впровадження в навчальний процес проекту. Презентація проекту (.ppt) |
Наші проекти
Школа для батьків
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 Офіційні сайти
Новини освіти
Архів записів
Пошук
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||