П`ятниця, 2020-08-14, 6:28 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

КЗ "Балівська ЗОШ І-ІІІ ступенів"

Освітній портал
Меню сайту
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Форма входу
Освітні сайти
Корисні сайти

Портфоліо Кошлі Галини Володимирівни



     Я, Кошля Г.В., народилася 2 травня 1959 року на Рівненщині.

     Після закінчення Дубнівського педагогічного училища у 1978 році була направлена на роботу в Попово-Балівську середню школу (зараз
КЗ Балівська СЗШ) Дніпропетровського району Дніпропетровської області, де працюю і дотепер. У 1984 році закінчила Криворізький державний педагогічний інститут. Мій педагогічний стаж складає майже 35 років.

     Я щоранку заходжу в клас. На дитячих обличчях – усмішки. Чого я варта, діти, без вас? Щастя бути вчителем, але за нього треба боротися, його треба шукати. Вдячність колишніх учнів, їхня любов і повага – найбільша нагорода для вчителя!

     Початкова школа – це казковий палац дитинства, в якому вчитель певною мірою має бути дитиною. Тільки тоді діти впустять його у свій світ, де яскраве і виразне життя, гра почуттів та емоцій.

     Починаючи з першого класу я намагаюсь привчати своїх учнів до наполегливої роботи в полі застосування інноваційних навчальних та виховних технологій, розвиваю їх пізнавальну активність, впевненість у своїх знаннях і вміннях.

     Працюючи над реалізацією прсонального педагогічного проекту «Створення сприятливого, продуктивного фону для розвитку креативної діяльності учнів» у полі обласного експерименту «Використання Інтернет та медіаосвітніх технологій у навчально-виховному процесі сучасної школи та їх вплив на становлення інноваційної особистості», я прагну використовувати сучасні навчальні технології, як традиційні, так і інноваційні. Використовуючи інформаційно-комунікаційні засоби на уроках, сприяю ефективності навчання, підвищенню в учнів пізнавального інтересу, допомагаю всебічному розвитку дітей. Обсяг вправ, виконаних учнями на таких уроках, значно перевищує за ефективністю подібні, але виконані на традиційних уроках. Як переконує досвід, учні краще навчаються, коли їх не примушують виконувати завдання, а зацікавлюють ними. Тому я намагаюся співпрацювати з учнями, пропоную їм для виконання цікаві евристичні та креативні завдання.

     На своїх уроках я широко застосовую методи та прийоми диференційованого та індивідуалізованого навчання, проблемний підхід під час вивчення нового матеріалу, різноманітні форми організації пізнавальної діяльності школярів, високоморальний виховний напрямок навчального процесу, елементи інтегрованого навчання і виховання.

     Успіх у свідомому опануванні шкільної програми залежить від творчої активності учня на уроці, вміння доказово міркувати, обґрунтовувати думки, вміння спілкуватися із вчителем. Тому у своїй роботі я підбираю матеріал, який спонукає школярів до напруженої розумової діяльності, вчу їх побачити проблему, сформулювати її, висловлювати різні припущення щодо можливих шляхів її розв’язання, визначати правильний спосіб дій. Кожен учень має  можливість використовувати у вигляді дидактичної опори  таблиці, схеми, наочні або алгоритмічні підказки, розвивальні комп’ютерні ігри, інсталяції та презентації.

     Враховуючи вимоги оновленого Державного Стандарту початкової освіти, я створила електронний міні-посібник для вчителя «Використання здоров'язберігаючих технологій у початковій школі», де зібрала і компактно розмістила матеріал щодо цієї теми, накопичений мною за тривалі роки педагогічної практики.

     Моє педагогічне кредо:

- Я маю творчий потенціал!

- Я хочу реалізувати його!

- Я певна, що мені все вдасться!

- Я схильна ризикувати!

- Я намагаюсь виховувати творчі особистості!

- Я пишаюсь, коли мої учні перевершують мене!

  









Наші проекти
Школа для батьків
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Київський час
Погода
Погода в Україні
Офіційні сайти
Новини освіти
Пошук

Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz