Четвер, 2020-12-03, 2:58 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

КЗ "Балівська ЗОШ І-ІІІ ступенів"

Освітній портал
Меню сайту
Календар
«  Грудень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Форма входу
Освітні сайти
Корисні сайти

Портфоліо А.В. Ларченко



   Я, Ларченко Алла Вікторівна, народилася  18 вересня 1972 року у м. Дніпропетровськ.
   Освіта – середня спеціальна
   У 1993 році закінчила Дніпропетровське училище  культури за спеціальністю «Клубний працівник, керівник самодіяльного оркестру народних інструментів».
   Працювати в КЗ Балівській школі (випускницею якої я, до речі, є) почала з 1989 року на посаді піонерської вожатої, а з 1993 року і по цей момент – вчителем музичного мистецтва.
   Мій педагогічний стаж – 19 років.
   Важливим завданням музичного виховання в школі я вбачаю формування в учнів музичної культури почуттів як необхідної частини їх духовної культури, збагачення їх емоційно-естетичного досвіду, інтересів, поглядів у процесі спілкування  з музикою, та розвиток універсальних якостей творчої особистості.
   Одним із найважливіших завдань сучасної школи є формування творчої особистості. В наш час все більше уваги приділяється  питанням творчого розвитку дітей, де головним завданням виступає розвиток їх творчих здібностей засобами мистецтва, зокрема музичного.
    Музика є мовою серця, найніжніших почуттів, світу емоцій людини. В. О. Сухомлинський писав, що «пізнання світу почуттів неможливе без розуміння і переживання музики, без глибокої духовної потреби  слухати її й діставати насолоду від неї. Без музики важко переконати людину, яка вступає у світ у тому, що людина прекрасна, а це переконання, по суті є основою емоційної, естетичної, моральної культури.»
    Тому, враховуючи те, що КЗ Балівська середня загальноосвітня школа працює в полі обласного експерименту «Використання Інтернет та медіаосвітніх технологій у навчально-виховному процесі сучасної школи та їх вплив на становлення інноваційної особистості», своєю проблемною темою я обрала «Розвиток творчих здібностей школярів на основі використання  інформаційно-комунікаційних  технологій в процесі організації навчальної та позакласної роботи з музичного мистецтва».
   Розвивати творчість – означає виховувати у дітей інтерес до знань, виявляти її нахили, самостійність у навчанні. Учень добре вчиться лише тоді, коли він переживає успіх, хоча б невеликий.
   Тому головним завданням вчителя я вважаю пробудити чи розвинути в дитині творчість,допомогти учневі знайти себе в житті.
    У розв’язанні задач творчого розвитку учнів велику користь приносять сучасні технічні засоби і новітні технології, такі як, комп’ютер і засоби мультимедіа. Впровадження  цих  засобів в освітню сферу стало особливо актуальним у наші дні.  Сучасний урок важко уявити   без використання ІКТ.
    Важливим засобом у досягненні ефективного результату своєї  діяльності я бачу саме використання можливостей ІКТ.
    ІКТ поєднують в собі  багато компонентів, необхідних для успішного навчання учнів. Це і відео, і анімація, і графіка, і звук. Грамотне використання комп’ютера  допомагає вирішити дефіцит наочного приладдя, зробити традиційні навчальні предмети  більш цікавими. Це дозволяє підняти на вищий рівень інтерес до предмета «Музичне мистецтво». Крім того, фрагменти уроків, на яких  використовуються мультимедійні технології, відбивають один з головних принципів створення сучасного уроку - принцип фасцинації  - (принцип привабливості).
    Працюючи над  розвитком творчих здібностей учнів , на уроках музичного мистецтва я використовую різні методи, що є актуальними в системі мистецької освіти: метод» розповіді та бесіди», метод «наочності», «ігровий» метод, метод « порівняння і зіставлення», метод «узагальнення».
    Працюючи за інноваційними технологіями особливу увагу я намагаюсь приділяти  інтерактивному навчанню. Використовую такі інтерактивні методики як «Мікрофон», «Ланцюжок», «Мозковий штурм», «Асоціативний кущ», «Дерево знань».
    Неабияку роль в підвищенні результативності навчання музичному мистецтву відіграє правильна організація позакласної роботи з предмету. Діти дуже люблять співати. Ця особливість закладена в їх ментальності з самого раннього віку. Вміло використовуючи цю здатність маленької особистості сприймати і відтворювати навколишню дійсність через гармонію звуку можна спрямувати її поза навчальну діяльність в позитивне русло, формуючи у дитини естетичний смак, почуття прекрасного.
    Саме з цією метою більше 15 років тому мною була створена вокальна студія «Вернісаж», яка об’єднала всіх небайдужих до музики та співу учнів Балівської школи.
 Вокальна студія "Вернісаж" – один з найдавніших художніх колективів КЗ Балівська СЗШ. За свою більш як 15-річну історію він став своєрідною візитною карткою Балівської школи. Через студію пройшов не один десяток юних балівських талантів. У творчому добутку вокалістів – неодноразові перемоги на районних та обласних оглядах учнівської творчості. З середовища гуртківців вийшли лауреати районних та обласних конкурсів. Жодне шкільне або сільське свято не обходиться без вокального супроводу її учасників.
   На даний момент в студії займається близько двох з половиною десятків учнів школи. Це один з найбільших творчих колективів у закладі. Слід відмітити, що активними учасниками гуртка є не лише дівчатка, а й хлопці!  


Наші проекти
Школа для батьків
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Київський час
Погода
Погода в Україні
Офіційні сайти
Новини освіти
Пошук

Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz