ISUO
Меню сайту
Календар
Освітні сайти
Корисні сайти
|
Характеристика учняСХЕМА
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ 1. Особливості навчальної
діяльності: 1.1. Довільність психічних процесів: 1.2. Розвиток мислення: 1.3. Сформованість основних навчальних дій: 1.4. Рівень розвитку мови: 1.5. Рівень розвитку тонкої моторики: 1.6. Розумова працездатність: 2. Ставлення до
навчальної діяльності: 2.1. Наявність та характер навчальної мотивації: 2.2. Сталий емоційний стан у школі: 3. Особливості
поведінки та спілкування: 3.1. Взаємодія з ровесниками: 3.2. Взаємодія з педагогами: 3.3. Дотримання соціальних та етичних норм: 3.4. Саморегуляція поведінки: 3.5. Активність та автономність поведінки: 4. Ставлення до світу
та до самого себе: 4.1. Ставлення до ровесників (емоційно-позитивне
сприймання своїх відносин з ровесниками). 4.2. Ставлення до значимої діяльності (позитивне
сприймання школи та навчання). 4.3. Самооцінка (рівень самооцінки). ПЛАН НАПИСАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ
ХАРАКТЕРИСТИКИ УЧНЯ (УЧЕНИЦІ) 4-ГО КЛАСУ 1.
Навчальна діяльність: 1.1. Термін
навчання в даній школі. 1.2. Рівень
навчальних досягнень, лінія успішності (причини її нерівномірності), системність і
міцність знань. 1.3. Особливості
процесів пам'яті, мислення, сприймання, мовлення. 1.4. Усвідомлення
обов'язків школяра, інтерес до навчання (до яких саме предметів). 1.5. Ступінь
сформованості вміння вчитися, планувати свою роботу, контролювати себе. 1.6. Самооцінка
своїх успіхів у навчанні, її мотивація. 1.7. Ставлення
до оцінювання своєї навчальної діяльності педагогами. 2. Психологічні
особливості: 2.1. Настрій. 2.2. Мобільність,
комунікабельність. 3.3.
Врівноваженість, стриманість. 3. Загальна
характеристика: 3.1. Дисциплінованість. 3.2. Реакція на
зауваження дорослих, емоційна вразливість. 3.3. Місце у
класному колективі (формальне чи неформальне лідерство, позиція «підлеглого»
тощо). 3.4.
Ініціативність, співпраця у груповій роботі. 4. Трудова діяльність: 4.1. Участь у
різних видах суспільно корисних заходів. 4.2. Працелюбність. 5. Рекомендації для
вчителів, що надалі працюватимуть з дитиною. СХЕМА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ 1. Загальні відомості про
школяра (вік, клас, стан здоров’я). 2. Спрямованість
особистості (особиста, громадська чи ділова). Потреби і інтереси. Погляди і
переконання. Свідомість і поведінка. Прагнення, мрії, ідеали. 3. Здібності і нахили
(загальні і специфічні). 4. Темперамент (сила,
урівноваженість і мобільність нервових процесів; динаміка психічної
діяльності). 5. Характер (риси у
ставленні до інших людей: доброта, чесність, принциповість і т.д. Риси у
ставленні до класу і школи: боротьба за честь класу, солідарність, переживання
успіхів і невдач класу і школи. Ставлення до праці і навчання, наполегливість,
активність, сумлінність, дисциплінованість, працелюбність. Інші індивідуальні
позитивні і (якщо є) негативні риси). 6. Емоційно-вольова сфера
(розвиненість почуттів, моральних якостей, інтелекту, цілеспрямованість,
наполегливість, рішучість, самостійність, витримка, сміливість та ін.
позитивні, а також негативні (якщо є) властивості). 7. Самооцінка (завищена,
адекватна), вимогливість до себе, самокритичність і її дієвість, ставлення до
самовиховання. 8. Пізнавальна діяльність
(особливості сприйняття, спостережливість, якість пам’яті, співвідношення
творчого і репродуктивного мислення, розвиненість уяви, послідовність і
доказовість мислення, співвідношення образного і абстрактного мислення,
швидкість мислення, його критичність, розвиненість мовлення, лексичний запас,
якість писемної мови). 9. Навчання і праця
(ставлення до навчання, успішність і дисциплінованість, сформованість
пізнавальних умінь і навичок, ставлення до праці, якість трудових навичок,
професійна орієнтація, вибір професії). 10. Місце у колективі:
співробітництво, товариськість, дружелюбність, авторитет у колективі, ставлення
до порушень поведінки у колективі. 11. Умови сімейного
виховання (культурно-побутові і матеріальні умови у родині, взаємини у ній,
ставлення учня до своєї родини, піклування родини про навчання і виховання
даного школяра). 12. Педагогічні висновки.
Рекомендації щодо можливих заходів корекції у виховній роботі з даним учнем з
боку учителів, класного колективу і самого школяра. |
Наші проекти
Школа для батьків
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 Офіційні сайти
Новини освіти
Архів записів
Пошук
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||