Неділя, 2020-04-05, 8:27 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

КЗ "Балівська ЗОШ І-ІІІ ступенів"

Освітній портал
Меню сайту
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Форма входу
Освітні сайти
Корисні сайти

Характеристика учня

СХЕМА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ
УЧНЯ (УЧЕНИЦІ) 1-ГО КЛАСУ

 

1. Особливості навчальної діяльності:

1.1. Довільність психічних процесів:
- група здоров’я;
- здатний зосередитись на розв’язувані задачі та не відволікатись на сторонні подразники;
- може поставити перед собою конкретну навчальну мету й послідовно її досягти;
- розуміє вимоги вчителя і намагається їх виконувати;
- про виникненні навчальних труднощів на уроці докладає зусилля для їх подолання;
- рівень активності та самостійності у виконанні домашніх завдань;
- особливості уваги: концентрація, стійкість.

1.2. Розвиток мислення:
- на уроці демонструє здатність узагальнювати свої знання;
- здатен відділяти суттєві властивості предметів від не суттєвих;
- орієнтується в основних поняттях часу.

1.3. Сформованість основних навчальних дій:
- розуміє завдання;
- здатний виділяти в завданні основне питання, визначати шляхи виконання завдання;
- може здійснювати прості операції мислення в умі, без опори на наочний матеріал.

1.4. Рівень розвитку мови:
- може переказувати зміст тексту або розповідь вчителя своїми словами;
- зв’язано висловлює свої думки;
- має достатній словниковий запас.

1.5. Рівень розвитку тонкої моторики:
- пише розбірливо, виконує основні вимоги;
- здатний малювати дрібні деталі, точно обводити контур.

1.6. Розумова працездатність:
- зберігає розумову працездатність упродовж цілого уроку;
- здатний працювати в єдиному темпі з усім класом;
- працездатність під час виконання домашніх завдань;
- засвоює шкільну програму.

2. Ставлення до навчальної діяльності:

2.1. Наявність та характер навчальної мотивації:
- не пропускає уроки без поважної причини;
- проявляє зацікавленість у позитивній оцінці;
- має все необхідне шкільне приладдя;
- особливості мотивації.

2.2. Сталий емоційний стан у школі:
- адекватно реагує на оцінку та критичні зауваження;
- рівень тривожності.

3. Особливості поведінки та спілкування:

3.1. Взаємодія з ровесниками:
- активний у спілкуванні, сам вибирає собі партнерів для гри та занять;
- не провокує конфліктів з ровесниками, не б’є першим;
- має постійних товаришів у класі.

3.2. Взаємодія з педагогами:
- може звернутися з проханням до вчителя;
- повагою ставиться до вчителя і дотримується потрібної дистанції у спілкуванні з ним;
- прислухається до зауважень та вимог вчителя, намагається їх виконувати.

3.3. Дотримання соціальних та етичних норм:
- підтримує охайний зовнішній вигляд упродовж дня;
- не списує домашні завдання;
- дотримується правил поведінки та спілкування, що прийняті в класі.

3.4. Саморегуляція поведінки:
- відповідаючи біля дошки контролює рухи свого тіла;
- володіє собою в ситуаціях, що вимагають зосередженості, мовчання або обмеженості рухів.

3.5. Активність та автономність поведінки:
- контролює свої емоції;
- достатньо активний на уроці, намагається проявити свої знання;
- проявляє зацікавленість у здобутті нових знань;
- здатен чергувати по класу.

4. Ставлення до світу та до самого себе:

4.1. Ставлення до ровесників (емоційно-позитивне сприймання своїх відносин з ровесниками).

4.2. Ставлення до значимої діяльності (позитивне сприймання школи та навчання).

4.3. Самооцінка (рівень самооцінки).

 

ПЛАН НАПИСАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ УЧНЯ (УЧЕНИЦІ) 4-ГО КЛАСУ

    1. Навчальна діяльність:

1.1. Термін навчання в даній школі.

1.2. Рівень навчальних досягнень, лінія успішності (причини її нерівномірності), системність і міцність знань.

1.3. Особливості процесів пам'я­ті, мислення, сприймання, мов­лення.

1.4. Усвідомлення обов'язків школяра, інтерес до навчання (до яких саме предметів).

1.5. Ступінь сформованості вмін­ня вчитися, планувати свою роботу, контролювати себе.

1.6. Самооцінка своїх успіхів у навчанні, її мотивація.

1.7. Ставлення до оцінювання своєї навчальної діяльності педа­гогами.

2. Психологічні особливості:

2.1. Настрій.

2.2. Мобільність, комунікабель­ність.

3.3. Врівноваженість, стрима­ність.

3. Загальна характеристика:

3.1. Дисциплінованість.

3.2. Реакція на зауваження дорос­лих, емоційна вразливість.

3.3. Місце у класному колективі (формальне чи неформальне лідер­ство, позиція «підлеглого» тощо).

3.4. Ініціативність, співпраця у груповій роботі.

4. Трудова діяльність:

4.1. Участь у різних видах суспільно корисних заходів.

4.2. Працелюбність.

5. Рекомендації для вчителів, що надалі працюватимуть з дитиною.

 

СХЕМА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ
УЧНЯ (УЧЕНИЦІ) СЕРЕДНЬОЇ-СТАРШОЇ ШКОЛИ

 

1. Загальні відомості про школяра (вік, клас, стан здоров’я).

2. Спрямованість особистості (особиста, громадська чи ділова). Потреби і інтереси. Погляди і переконання. Свідомість і поведінка. Прагнення, мрії, ідеали.

3. Здібності і нахили (загальні і специфічні).

4. Темперамент (сила, урівноваженість і мобільність нервових процесів; динаміка психічної діяльності).

5. Характер (риси у ставленні до інших людей: доброта, чесність, принциповість і т.д. Риси у ставленні до класу і школи: боротьба за честь класу, солідарність, переживання успіхів і невдач класу і школи. Ставлення до праці і навчання, наполегливість, активність, сумлінність, дисциплінованість, працелюбність. Інші індивідуальні позитивні і (якщо є) негативні риси).

6. Емоційно-вольова сфера (розвиненість почуттів, моральних якостей, інтелекту, цілеспрямованість, наполегливість, рішучість, самостійність, витримка, сміливість та ін. позитивні, а також негативні (якщо є) властивості).

7. Самооцінка (завищена, адекватна), вимогливість до себе, самокритичність і її дієвість, ставлення до самовиховання.

8. Пізнавальна діяльність (особливості сприйняття, спостережливість, якість пам’яті, співвідношення творчого і репродуктивного мислення, розвиненість уяви, послідовність і доказовість мислення, співвідношення образного і абстрактного мислення, швидкість мислення, його критичність, розвиненість мовлення, лексичний запас, якість писемної мови).

9. Навчання і праця (ставлення до навчання, успішність і дисциплінованість, сформованість пізнавальних умінь і навичок, ставлення до праці, якість трудових навичок, професійна орієнтація, вибір професії).

10. Місце у колективі: співробітництво, товариськість, дружелюбність, авторитет у колективі, ставлення до порушень поведінки у колективі.

11. Умови сімейного виховання (культурно-побутові і матеріальні умови у родині, взаємини у ній, ставлення учня до своєї родини, піклування родини про навчання і виховання даного школяра).

12. Педагогічні висновки. Рекомендації щодо можливих заходів корекції у виховній роботі з даним учнем з боку учителів, класного колективу і самого школяра.

 


Наші проекти
Школа для батьків
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Київський час
Погода
Погода в Україні
Офіційні сайти
Новини освіти
Пошук

Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz