П`ятниця, 2021-03-05, 4:22 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

Балівський ліцей Слобожанської селищної ради

Освітній портал
Меню сайту
Календар
«  Березень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Форма входу
Освітні сайти
Корисні сайти

Як не прогавити талант дитини?

     Ваша дитина – це індивідуальність з притаманним лише їй набором певних психологічних якостей і здібностей. Оцінити правильність Вашого припущення щодо здібностей Вашої дитини у певній сфері діяльності і виявити її талант допоможе вам наступний опитувальник.

     Отже, у Вашої дитини очевидні технічні здібності, якщо вона:
—    цікавиться найрізноманітнішими механізмами і машинами;
—    любить конструювати моделі, прилади, радіоапаратуру;
—    сама «докопується» до причин несправностей і капризів механізмів або апаратури, любить загадкові поломки або збої в роботі механізмів;
—    може лагодити зіпсовані прилади і механізми, використовувати старі деталі для створення нових іграшок, приладів, виробів, знаходить оригінальні рішення;
—    любить і вміє малювати («бачить») креслення й ескізи механізмів;
—    цікавиться спеціальною, навіть дорослою технічною літературою.

     Ваша дитина має музичний талант, якщо вона:
—    любить музику і музичні записи, завжди прагне туди,де можна послухати музику;
—    дуже швидко і легко відгукується на ритм і мелодію,уважно дослухається до них, легко їх запам'ятовує;
—    якщо співає або грає на музичному інструменті, вкладає у виконання багато почуттів й енергії, а також свій настрій;
—    складає свої власні мелодії;
—    навчилася або вчиться грати на будь-якому музичному інструменті.

     У Вашої дитини здібності до наукової праці, якщо вона:
—    має явно виражену здатність до розуміння абстрактних понять, до узагальнень;
—    вміє чітко виразити словами чужу і власну думку або спостереження, причому нерідко записує їх не з метою похвалитися, а для себе;
—    любить читати науково-популярні видання, дорослі статті і книги, випереджаючи в цьому однолітків на кілька років, причому віддає перевагу цій, а не розважальній літературі;
—    часто намагається знайти власне пояснення причин і змісту найрізноманітніших подій;
—    із задоволенням проводить час за створенням власних проектів, конструкцій, схем, колекцій;
—    не сумує і ненадовго остигає до роботи, якщо її винахід чи проект не підтримані або осміяні.

     Артистичний талант проявляється у Вашої дитини тим, що вона:
—    часто, коли їй не вистачає слів, виражає свої почуття мімікою, жестами і рухами;
—    прагне викликати емоційні реакції в інших, коли з захопленням про щось розповідає;
—    змінює тональність і виразність голосу, мимоволі наслідуючи людину, про яку розповідає;
—    з великим бажанням виступає перед аудиторією, до того ж прагне, щоб її глядачами були дорослі;
—    з легкістю, яка дивує вас, «передражнює» чиїсь звички, пози;
—    пластична і відкрита до усього нового;
—    любить і розуміє значення красивого або характерного одягу.

     У Вашої дитини неабиякий інтелект, якщо вона:
—    добре говорить, ясно мислить, розуміє недоговорене, уловлює причини й мотиви вчинків інших людей;
—    має гарну пам'ять;
—    легко і швидко схоплює новий шкільний матеріал;
—    задає дуже багато продуманих і виправданих ситуацією питань;
—    любить читати книги, до того ж за своєю власною програмою, яка на кілька років випереджає шкільну;
—    випереджає своїх однолітків у навчанні, до того ж необов'язково є відмінником, часто скаржиться, що в школі їй нудно.
—    набагато краще і ширше за багатьох своїх однолітків інформована про події й проблеми, які не стосуються її безпосередньо;
—    має почуття власної гідності і здорового глузду, розважлива не по роках;
—    дуже сприйнятлива, спостережлива, швидко, але необов'язково гостро реагує на все нове й несподіване в житті.

     Не треба сердитися на Вашу дитину — просто в неї спортивний талант, якщо вона:
—    енергійна і весь час хоче рухатися;
—    дуже хоробра і не боїться синців і шишок;
—    майже завжди бере верх у бійках або виграє в якій-небудь спортивній грі;
—    невідомо, коли вона встигла навчитися спритно управлятися з ковзанами і лижами, м'ячами і ключками;
—    краще за багатьох інших однолітків фізично розвинена і координована у рухах, рухається легко, пластично, граціозно;
—    надає перевагу змаганням, навіть безцільній біганині, а не книгам і спокійним розвагам;
—    здається, що вона ніколи серйозно не стомлюється;
—    неважливо, чи цікавиться вона усіма видами спорту або якимось одним, але в неї є свій герой-спортсмен, якого вона наслідує.

     У Вашої дитини літературне обдарування, якщо вона:
—    розповідаючи про що-небудь, вміє дотримуватися обраного сюжету, не втрачає основну думку;
—    любить фантазувати або імпровізувати на тему дійсної події, до того ж додає до опису події щось нове і незвичайне;
—    обирає у своїх усних або письмових розповідях такі слова, які добре передають емоційний стан і почуття героїв сюжету;
—    зображує персонажів своїх фантазій живими і цікавими;
—    любить на самоті писати оповідання, вірші, не боїться почати писати роман про власне життя.

     І, нарешті, художні здібності Вашої дитини можуть проявитися в тому, що вона:
—    не знаходячи слів або захлинаючись ними, вдається до малювання або ліплення для того, щоб виразити свої почуття або настрій;
—    у своїх малюнках і картинах відображає все розмаїття предметів, людей, тварин, ситуацій, а не «зациклюється» на зображенні того, що найбільш вдається;
— серйозно ставиться до витворів мистецтва, стає вдумливою, коли її увагу звертає витвір мистецтва чи пейзаж;
— коли має вільний час, із задоволенням ліпить, малює, комбінує матеріали і фарби;
— прагне створити певний витвір, що має очевидне прикладне значення – прикраса для дому, одягу тощо;
— не боїться висловлювати власну думку навіть про класичні твори, причому може критикувати їх, приводячи досить розумні доводи.

     Шановні батьки! Ви маєте знати, що будь-який талант має властивість тривалий час вести «прихований спосіб життя», при цьому яскраво не проявляючись у поведінці і повсякденному житті дитини. Тому будьте пильними і звертайте увагу на «тяжіння» дитини до певного виду діяльності.
     Таку діагностичну методику можна застосовувати для анкетування дітей вже з п'яти років, хоча її точність значно підвищується з віком.

Наші проекти
Школа для батьків
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Київський час
Погода
Погода в Україні
Офіційні сайти
Новини освіти
Пошук

Copyright MyCorp © 2021
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz