Неділя, 2020-04-05, 11:05 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

КЗ "Балівська ЗОШ І-ІІІ ступенів"

Освітній портал
Меню сайту
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Форма входу
Освітні сайти
Корисні сайти

Інноваційна діяльність

Наші творчі пошуки

Інноваційний проект КЗ Балівська СЗШ
"Школа - центр соціального партнерства"
(автор - директор школи В.В. Півнєв)



 ОСНОВНІ ЗАСАДИ ПРОЕКТУ

І. Середовище, в умовах якого буде діяти проект

Природно-географічне середовище

Село Балівка розташоване на відстані 12 кілометрів від межі міста Дніпропетровськ на північний захід від обласного центра. Через село проходить напружена транспортна магістраль Дніпропетровськ – Полтава. На відстані 14 кілометрів розташований Лівий берег міста Дніпродзержинськ. Село розташувалося недалеко від русла річки Оріль. Впритул до села підходять соснові ліси. Через село проходять транспортні маршрути Дніпропетровськ – Дніпродзержинськ, Дніпропетровськ – Петриківка, Дніпропетровськ – Царичанка. Це робить доволі легким зв’язок жителів села з містом. На те, щоб добратися до центру Дніпропетровська, житель Балівки витрачає часу не більше, ніж, скажімо, житель житлового масиву Тополя-3, і значно менше, ніж житель житлового масиву Західний або Мирний. Для налагоджування партнерських стосунків з установами міста це має неабияке значення.

Економічне середовище

На території Балівської сільської громади розташовані два крупних аграрних підприємства на правах оренди, декілька середніх підприємств по переробці сільськогосподарської продукції, торгові точки. Нещодавно на територію сільської ради увійшли декілька інвесторів з інвестиційними проектами житлового будівництва. Більшість працездатного населення села працюють на промислових підприємствах Дніпропетровська і Дніпродзержинська. Рівень безробіття в селі порівняно невисокий.

Соціальне і демографічне середовище

Кількість населення села Балівка – 2800 жителів. З них 40% пенсіонери, 15% - діти дошкільного і шкільного віку, решта 45% - економічно активне населення. На 2002-2003 роки припадав мінімум народжуваності – 11-12 дітей за рік. З 2004-05 років народжуваність почала збільшуватись і в 2008 році досягла 34, а за 8 місяців 2009 року – 30 дітей. Отже, перспективи збереження контингенту школи в майбутньому додають нам впевненості.

Культурне і духовне середовище

В селі розташований будинок культури, майже повністю зруйнований в період розвалу колективного сільськогосподарського підприємства. Завдяки залученню інвестицій він зараз відбудовується.

Релігійна ситуація в селі ускладнена багатоконфесійністю. В Балівці діють Православна церква Московського патріархату, Українська греко-католицька церква, громада Християн баптистів, громада Свідків Єгови, громада харизматичної церкви "Відродження”. Наведені релігійні громади конкурують між собою, що не сприяє духовному єднанню жителів села.

Освітнє середовище

В селі діють середня загальноосвітня школа (200 учнів), дошкільний навчальний заклад "Пролісок” (50 вихованців), навчально-консультаційний пункт Дніпропетровської районної вечірньої школи (28 учнів), в сусідньому селі Партизанське діє районний центр технічної творчості (охоплює до 30 учнів школи).

Потенційне партнерське середовище КЗ Балівська середня загальноосвітня школа

Соціальні партнери

Напрями партнерства

Міжнародний рівень

Благодійний фонд розвитку місцевого самоврядування Організації Об’єднаних націй - ПРООН

Робота по програмі отримання гранту на розвиток матеріально-технічної бази школи

Загальнодержавний рівень

Лабораторія сільської школи Інституту педагогіки АПН України

Діяльність в рамках угоди від 2008 року щодо відпрацювання умов ефективного функціонування моделі навчально-виховного середовища

Щорічна Міжнародна виставка "Освіта в Україні” в м. Києві

Представлення інноваційних проектів школи в галузі організації профільного навчання на 3-х останніх виставках, участь в семінарах

Журнал "Директор школи, ліцею, гімназії”

Представлення авторських моделей організації навчального процесу в сільській школі

Регіональний рівень

Кафедри і лабораторії ДОІППО

Участь в інноваційних проектах. Перепідготовка кадрів

ІКТ "Інтершкола”

Участь у проекті "Створення єдиного інформаційного простору в системі освіти”

Дніпродзержинський державний технічний університет

Проведення профільної і допрофільної підготовки старшокласників, довузівська підготовка абітурієнтів

Відділ освіти Дніпропетровської РДА, районний методичний кабінет

Фінансування навчальних потреб школи, науково-методичне забезпечення закладу

Заклади позашкільної освіти Дніпропетровського району:

-    еколого-натуралістичний центр

-    центр технічної творчості

-    будинок дтиячої творчості

-    центр спортивної і фізичної підготовки

Залучення учнів до роботи в гуртках, клубах, спортивних секціях, участь в районних і регіональних змаганнях і конкурсах

Місцевий рівень

Сільська рада

Багатоманітне співробітництво в соціальній, економічній, інформаційній галузях

Медична амбулаторія

Проведення медичних оглядів і лікувально-профілактичних заходів серед учнів і персоналу школи, проведення медичної просвітницької роботи

ДНЗ "Пролісок”

Здійснення спадковості в реалізації програм дошкільної і загальної початкової шкільної освіти

Підприємці і інвестори

Матеріальні пожертвування, участь у соціальних практиках, екскурсіях на виробництво

 

ІІ. Суть проекту

Суть проекту полягає в створенні на території Балівської сільської громади партнерського середовища, заснованого на некомерційних принципах добровільності, толерантності, взаємоповаги, взаємодопомоги, взаємної вигоди, взаємодоповнення.

Мета проекту:

§    комплексне розв’язання проблем сільської громади і освітніх установ на її території,

§    мінімізація впливу негативних наслідків економічних і соціальних перетворень на селі на існування і розвиток школи,

§    максимальне задоволення економічних, соціальних, освітніх, культурних і духовних потреб членів громади, формування цілісної, соціально-активної, толерантної особистості на базі "Моделі випускника Балівської школи”,

§    покращення демографічної ситуації на території, підпорядкованій сільській раді,

§    часткове розв’язання  проблем, пов’язаних із фінансуванням загальноосвітнього закладу

Інструментарій здійснення проекту

§    соціальний моніторинг

§    інформаційне забезпечення

§    фандрайзинг

§    переговори, консультації, ділові зустрічі, угоди

§    заходи масового характеру

Основні модулі проекту

Так як проект орієнтований в основному на школу, його головними модулями є

§    Школа І ступеня (початкова школа) – " Витоки формування особистості”

§    Школа ІІ ступеня (основна школа) – "Особа і ціннісні орієнтири”

§    Школа ІІІ ступеня (старша школа) – "Особа і відношення вибору”

 

Механізми реалізації проекту

§    організація спільної з партнерами роботи з навчання, виховання і соціалізації школярів

§    комплексний підхід до формування системи проектних заходів, їх узгодження, орієнтування на особу, сім’ю, громаду, суспільство

§    створення методичної бази, розробка і реалізація заходів через навчальну, позанавчальну діяльність, їх експертиза і включення в розроблювану програму

§    опора на оточуючий соціум (в першу чергу на батьків і громаду села), широке залучення соціальних партнерів, створення в структурі управління спеціального консультативного органа – координаційної ради соціальних партнерів

§    гласність, широке інформування громади про проект і хід його виконання, доступ до інформації через шкільний сайт

§    адаптивний характер реалізації проекту – проведення соціального моніторингу на базі технологій, розроблених і запропонованих Г.В. Єльниковою, корекція процесу здійснення проекту.

 

Очікуваний результат:

§    створення інноваційної моделі конкурентноспроможної сільської школи, "Школи майбутнього”, органічно інтегрованої в соціальне, культурне і економічне середовище громади, регіону, держави;

§    формування на її базі центру соціального партнерства, який вирішує комплексне завдання формування особистості школяра на принципах гуманізму, толерантності, науковості, духовності, соціальної адаптованості.

 

 ЕТАПИ ЗДІЙСНЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЕКТУ "ШКОЛА – ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА”

 

Введення в дію проекту "Школа – центр соціального партнерства” планується завершити за 1, 5 роки в 4 етапи.

1-й етап – "Аналітичний” (вересень – грудень 2010 року)

§          проведення соціального моніторингу початкового стану системи, яка в перспективі може стати партнерським середовищем,

§          з’ясування місця, яке насправді займає школа в цьому середовищі, чи спроможна вона на даний момент взяти на себе роль лідера і центра соціального партнерства.

2-й етап – "Пошуковий” ( січень – травень 2011 року)

§    пошук потенційних соціальних партнерів, встановлення контактів і налагоджування партнерських зв’язків,

§    створення своєрідного партнерського клубу за інтересами.

3-й етап – "Організаційний” (вересень – грудень 2011 року)

§          кооперування із структурами влади, освіти, культури,

§          проведення партнерських консиліумів,

§          підписання двосторонніх угод на некомерційній основі.

4-й етап – "Практичний” (січень – травень 2012 року)

§    створення і юридичне оформлення громадської організації "Координаційна рада соціального партнерства”, яка візьме на себе роль координаційного органу з розв’язання проблем матеріального, правового, соціального, культурного і духовного розвитку комунального закладу Балівська середня загальноосвітня школа як центра соціального партнерства Балівської сільської громади.


 


 











Наші проекти
Школа для батьків
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Київський час
Погода
Погода в Україні
Офіційні сайти
Новини освіти
Пошук

Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz